niedziela, 15 kwietnia 2012

Makijażowo

Hej:)
W ten piękny deszczowy bury dzień przychodzę do Was z makijażem, dla mnie jest to mocniejszy dzienniak, do pracy staram malować się nieco lżej gdyż babcie i dziadziusiowie mogliby mieć mieszane uczucia co do mnie;)

Do makijażu użyłam:
-bb kremu z garniera jako bazy
-podkład Catrice infinite matt nr.010 light beige
-róż bell 2 skin pocket nr 052
-jako rozświetlacz puder essence blossons etc...
-matowy błyszczyk manhattan nr 56k
-tusz do rzęs maybelline one by one satin black
-cienie inglot:
*395 pearl
*456 double sp
*434 pearl
*414 pearl




Piszcie jak wam się podoba:)
Pozdrawiam gorąco

7 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Zgadzam się :) Oko też mi się bardzo podoba, pasują Ci takie kolory.

      Usuń
  2. Zgadzam sie kolory bardzo ci pasuja, ale sam makijaż oka jest według mnie nijaki

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo podoba mi się oko :) jest delikatne, ale też wyraźnie zaznaczone kolorem :)

    wybacz reklamę, ale jeśli nadaj poszukujesz rozświetlacza z essence to mam do odsprzedania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się, bardzo :) zimne odcienie, ale robia wrażenie
    i fajny kolczyk! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny makijaż oka. Obserwuję z przyjemnością i zapraszam do mnie na rozdanie

    OdpowiedzUsuń
  6. zaskoczyłaś mnie tymi pędzelkami z H&M :) aż pójdę jutro zobaczyć :)

    Zapraszam do siebie ;*

    OdpowiedzUsuń